Petr Ugrin

Milující, ale tvrdý a nesmlouvavý otec. Jsem přesvědčený Thatcherista, protože už jsem dávno vyrostl z obecného klišé, že existují i věci co jsou zadarmo.
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1777x

Seznam rubrik

Petr Ugrin

Vybírat daně ANO!

Chápu snahu vllády pořádně vybírat daně, nicméně platit daň z toho, že jsem dle zákona jinou daň ztržil a řádne odvedl, je na hlavu postavené. Takovéto daně nikdy platit nebudu i kdybych do kriminálu měl jít! Jde o princip!

13.5.2016 v 7:15 | Karma: 34,98 | Přečteno: 2872x | Diskuse| Politika

Petr Ugrin

Kdo jsou Češi? Že by převlečení Nemci? V.

Naposledy to byl Přemysl I., o kom jsem psal. O panovníkovi, který nadevší pochybnost učinil dvě věci, které až do dvacátého století přetrvali.

3.4.2015 v 0:00 | Karma: 8,46 | Přečteno: 288x | Diskuse| Miniblogy

Petr Ugrin

Kdo jsou Češi? Že by převlečení Nemci? IV.

Pojďme pokračovat dále s Přemyslovci. Doba, kterou tu ve zkratce probereme byla zlatým věkem Přemyslovců a je základem toho, co si dnes myslíme, že je základem naší státnosti.

1.4.2015 v 0:00 | Karma: 4,63 | Přečteno: 197x | Diskuse| Miniblogy

Petr Ugrin

Kdo jsou Češi? Že by převlečení Nemci? III.

Posledně jsme zkončili prvním Přemyslovcem, Bořivojem I. Osobně období Přemyslovců zbožňuji, protože je plné národních buditelských perel, které realitu minuly velkou oklikou.

30.3.2015 v 10:00 | Karma: 5,53 | Přečteno: 210x | Diskuse| Miniblogy

Petr Ugrin

Kdo jsou Češi? Že by převlečení Nemci? II.

Zkončili jsme u slavného Wogastisburgu, který byl, podle národně uvědomělých historiků a našich učitelů, velkým vítězstvím Slovanů. Co se ale dělo dále s námi „Čechy“?

27.3.2015 v 10:00 | Karma: 4,11 | Přečteno: 91x | Diskuse| Miniblogy

Petr Ugrin

Kdo jsou Češi? Že by převlečení Nemci?

Zvednout Čecha ze židle není až zase tak těžké, stačí říci pravdu. Vždy se bavím tím, jak mnozí lidé z pohledu historie dosáhnou tak do roku 1918 a pokud jsou dobří, tak až k „národním buditelům“.

24.3.2015 v 10:52 | Karma: 5,40 | Přečteno: 188x | Diskuse| Miniblogy

Petr Ugrin

Volební právo odborářů, oranžových a rudých? Ještě ho mají!!!

Přečetl jsem si v poslední době mnoho článků a blogů na internetu o daních, benefitech, sociálních službách a státu samotném. S mnohými bych se mohl bez problémů okamžitě ztotožnit, jiné mi přijdou jak vystřižené z učebnice Marxismu-Leninismu. Nicméně nikdo na rovinu neodpověděl na jednu zásadní otázku: Má stát být službou nebo chůvou? Myslím si, že poslední volby jasně ukázali většinovou vůli lidí zde žijících a volících. To zda však ke změnám dojde je otázkou.

24.9.2010 v 11:18 | Karma: 23,48 | Přečteno: 1280x | Diskuse| Politika

Petr Ugrin

Stávka státních zaměstnanců? Komedie!

Včera jsem se s pobavením podíval v televizi na tu obrovskou stávku bolševických odborů a musím říci, že jsem se opravdu pobavil! Takovýhle festival bolševických projevů a vyhrožování tu už dlouho nebyl.

22.9.2010 v 14:22 | Karma: 33,22 | Přečteno: 2822x | Diskuse| Politika

Petr Ugrin

Každému co jeho jest ...

Dnes večer jsem se se zájmem na České televizi podíval na Reportéry ČT. Zaujala mě reportáž o knížeti Schwarzenbergovi. Mrzí mě, že v reportáži nepromluvil taky pan Schwarzenberg. Myslím si, že by pana Kotrbu elegantně setřel, stejně jako lejno ze svých bot, když nedej bože do něj šlápne. Skoda, mohlo být více zábavy.

20.7.2010 v 23:51 | Karma: 14,46 | Přečteno: 1216x | Diskuse| Společnost