Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kaktusak

22. 7. 2010 1:32
Ukrást Srbsku území, to je zločin

A zločiny je třeba trestat.

0 0
možnosti
T

Tregold

21. 7. 2010 11:23
Je úplně jedno jestli ho někdo nazývá knížetem

v soukromí nebo i veřejně v restauraci. Nicméně jsem přesvědčen, že titul by neměla používat například veřejnoprávní televize. To by se pak někdo mohl titulovat Jeho jasnost, Velkovezír, pan Továrník nebo podobně.

Ony je tady totiž titulománie, kdy se používají různě nestandardní tituly a pod. viz studia v Plzni. Asi to souvisí s plebejstvím Čechů, kteří mají problém sami se sebou.

Takže pro oficiální události máme jasně dané a státem uznané tituly a v soukromí ať se tituluje každý jak chce.

0 0
možnosti
H

hafusak2

21. 7. 2010 21:47
Re: Je úplně jedno jestli ho někdo nazývá knížetem

S tím bych souhlasil. Jen si myslím, že by bylo asi dost trapné titulovat třeba p. Schw. titulem přináležejícím knížeti, tj: "Vaše Jasnosti".

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

21. 7. 2010 8:16
Schwarzenberg

je hyena skrnitá - a díky za informaci, musím se na ten pořad podívat ;-)

0 0
možnosti
PB

belansky

21. 7. 2010 7:10
pardon

chtěl jsem samozřejmě napsat  FOTKA!

0 0
možnosti
PB

belansky

21. 7. 2010 7:08
A ta otka je super. I když jsme ten vak šlohli klokanům

Dějiny píše vítěz. Můj děda do smrti tvrdil, že Rakousko-Uhersko nemělo zaniknout. V mládí je prošel, naučil se jazyky, zdokonalil v řemesle... Hlavně v něm žil, měl na ten názor tedy právo. Ale nezoufejme, máme šanci na mnohé netušené změny a kotrmelce. Moje maminka se narodila do agónie monarchie 9.6.1918 a zemřela za 80 let v ČR. Tak si spočítejte, kolikrát se za jejího života změnil režim, izmus, kolik přežila tatíčků, fýrerů a generálních tajemníků. Mám-li já šanci na totéž, tedy na 80 let života a danou frekvenci změn, čeká mě ještě  kopec srandy. Bůhví, jak se to tady bude jmenovat a jaká tady bude měna a úřední řeč, až budu za sebou zavírat dveře. Což moudře upomíná na imperativ na ničem příliš nelpět. S článkem souhlas a karma.

0 0
možnosti
/

//rossi.blog.idnes.cz/

21. 7. 2010 0:28
Co s Vámi, autore?

Souhlasím naprosto se vším, co píšete. :-)R^

PS: a to jsem tady známá rejpalka a odpůrkyně :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS