Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Jak je to snadne, prezident někde pronese jednu "větičku" a je z ní námět na blog. Jedna stará pravda ale říká, že z lejna bič neupleteš a když, tak s ním nezapráskáš......

1 0
možnosti
AK

Mám dojem, že nástupem nového prezidenta se vzhledem k jeho pravomocem toho moc nezmění.

Zato až nastoupí Bohuš Sobotkůj na premiérskou pozici, to bude teprve stá za to.

1 0
možnosti
FK

"...no, já už ho mám dávno!" Tak co tu opruzujete?

5 0
možnosti
RH

Franto, trefa na komoru! ;-DR^

1 1
možnosti

myslím ani jeden určitě nebude horší....když jsme překousli i verejné odcizení pera,tak....jsem však moc rád ,že to nebude rozhodovato tom kdo bude on...;-D

1 2
možnosti
JH

J36a70n 61H13o35r87a

12. 12. 2012 17:04

Zkuste se, autore, porozhlédnout dále, než jen tři léta, to je malý záběr pro objektivní názor. A co se našich VŠkoláků týče, pokud si budou své obory vybírat dle poptávky a ne svých nereálných představ není důvodu někam emigrovat. President, dle svých malých pravomocí, je jen nositel či spolutvůrce určitých názorů nebo pohledů na společnost. Věřím, že právě ti mladí a vzdělaní snáze pochopí, že čím méně státu, tím lépe, a svůj život si ukočírují sami a po svém.

5 0
možnosti
JP

J92o53h55n 40P80e34t80r80e41s

12. 12. 2012 16:34

Takové myšlenky(na emigraci) mne napadaly právě tehdá,když zvolili prezidentem Klause.Doufám,že mne to právě přejde s novým prezidentem.Klaus-největší ostuda České republiky.Věřte,že to blízká budoucnost potvrdí.Bez své hlavy se celá korupční mafie postupně rozpadne.Budou-li ovšem také občané volit moudře i do parlamentu.....[>-]

8 7
možnosti
JH

J96a94n 21H65l93e25d93í16k

12. 12. 2012 16:17

lidi vašeho kalibru vyléčí jen reálný socializmus, který si s oblibou mnozí idealizujete

9 3
možnosti
PH

já bych ho ordinoval povinně.

3 1
možnosti
VH

Jenže tentokrát - výjimečně (neb výjimka potvrzuje pravidlo) - má pan Klaus pravdu. Řekl bych svatou pravdu.

6 3
možnosti
JL

Schopní lidé odcházejí přece neustále, ale taky se vrací. je to zbytečné plašení. je fakt, že prezident Franz by byl trošku surrealistický, ale zase poměrně neškodný president, který by ořádal na Hradě asi nějaké umělecké akce. Okamura je tak bojovný, až z něj praská televizní obrazovka, tak chápu, že když to starý pán uviděl, pomyslel na emigraci. Kam asi???????????? To neřekl. Zřejmě do Států. Tam rád jezdí na přednášky.

5 0
možnosti
MB

M54i18l59o79š 46B56é52m

12. 12. 2012 16:04

To jsem zvědav kolik se tu dnes ještě vyrojí blogů s jediným sdělením: nemám rád Klause...

8 3
možnosti
PH

chtěl jsem napsat to samé, když něco komentuje, je to špatně, když je zticha je to špatně. A kdyby chtěli odejít všichni politologové a podobná havěť, žádná škoda.

5 1
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1777x
Milující, ale tvrdý a nesmlouvavý otec. Jsem přesvědčený Thatcherista, protože už jsem dávno vyrostl z obecného klišé, že existují i věci co jsou zadarmo.

Seznam rubrik