Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

tento pan je protimluv sam

0 1
možnosti
JL

Já nevím, vypadáte mladě, tak možná proto. Miloše Zemana jsem taky nevolil, taky mi jeho bonmoty někdy těžko lezou krkem, ale zas na druhou stranu si pamatuji jeho projev z pozice premiéra, kdy se vyslovoval k událostem z 11. září. To byl taky špičkový projev státníka.

1 0
možnosti
BM

No právě, jestli skutečně dodrží, co řekl....... Popravdě řečeno, on už toho napovídal... Avšak, jestli zůstane tím, co byl dnes ve Vladislavském sále a ve Svatovítské katedrále, tak to byl šlo!!!

Uvidíme;-)

6 0
možnosti
MS

Snad byste neměnil názor jen kvůli jednomu, dlouho předem připravovanému, projevu ? Ne slova, ale činy (řečeno Zemanovými slovy) ukážou, co je zač.

4 0
možnosti
AK

Vaše očekávání je chvályhodné, a já jsem v tomto případě pesimista a věřím v přísloví, že starého psa novým kouskům nenaučíš. Takže mě vlastně může jen příjemně překvapit.

5 1
možnosti
LS

No, vzhledem k tomu, že si při prvním projevu hned začal vyřizovat účty s tiskem, když je postavil do jedné řady s ekonomickou mafií a neonacisty, neviděl bych ten přerod do státníka jako zásadní...

11 7
možnosti
BM

Kdo jiný než novináři by měl být takovým "hlidačem demokracie" a svobody. Vždyť právě novináři mají tu moc ovlivňovat myšlení lidí, oni by měli být na takové úrovni aby toto dokázali ve prospěch naší země. A co dělají? To vlastně všichni vidíme. Skutečně dobrých novinářů je u nás málo. Co je bulvár všichni víme. Souhlasím s Panem Prezidentem.

Hezký den

5 7
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1777x
Milující, ale tvrdý a nesmlouvavý otec. Jsem přesvědčený Thatcherista, protože už jsem dávno vyrostl z obecného klišé, že existují i věci co jsou zadarmo.

Seznam rubrik