Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomínám si na film o Švejkovi v podání Rudolfa Hrušínského, kdy vojenský velitel nádraží, který pospíchá za milenkou, Švejka žádá: "Nemohl byste prosím mluvit srozumitelněji"?

A přesně v duchu této výzvy bych se autora rád zeptal o co věcně jde? Protože takto jsem z toho jelen jako onen rakousko-uherský důstojník ze Švejka.

5 0
možnosti
Foto

P60e66t72r 43U79g29r55i24n

3. 5. 2013 14:38

Jde o to, že stát nemusí zachovat Vaše práva daná Listinou na to, aby Vám mohl uložit povinnost a to za situace, kdy toto ústava výslovně vyžaduje. Tedy jednoduše řečeno - Vy musíte a stát nikoliv. V příkladu by to bylo jako kdybych říkal, že mi musíte za zboží zaplatit a já Vám jej mohu, ale taky nemusím vůbec dodat. Na refund nárok samozřejmě nemáte.

0 1
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1777x
Milující, ale tvrdý a nesmlouvavý otec. Jsem přesvědčený Thatcherista, protože už jsem dávno vyrostl z obecného klišé, že existují i věci co jsou zadarmo.

Seznam rubrik