Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co to může být za stranu, když vůdce je diktátor,/ musí být jednotný názor/, je tam novinář, opěvující komunisty a dříve kritizujcí Babiše, nyní jeho vlezdo...,Jaká může být morálka těchto straníků?

0 2
možnosti

Mám rád guláš a lečo. Když jsem jedl maso z této konzervy, pochopil jsem jak vypadají amarouny. Od té doby si raději nechám zajít chut. Kvalita potravin mluví za vše. Bata říkal- dělníci jsou mí spolupracovníci. Babiš říká- zaměstnávám dělníky. Není to rozdílný přístup k lidem?

0 1
možnosti

ANO- strana jednoho kmotra, který se nechává korumpovat stamilionovými eurodotacemi. Skutečně čestný estébák, pardon, politik!

2 2
možnosti

Dávám přednost selskému rozumu před červeným diplomem. Po zkušenostech se čtyřkoalicí, zelenými a VV považuji za naivní volit nově vzniklé předvolební subjekty.

3 0
možnosti
Foto

P53e41t74r 36U76g39r32i80n

22. 10. 2013 11:50

Tohle je konečně argument, na který popravdě nemám jak reagovat. Dávám plusko.

0 0
možnosti
Foto

Tady jste to s tím českým dvojitým záporem přehnal, autore: " ...kterém asi netušíte, že ani neexistuje..."

0 0
možnosti

Nevím, komu ten lupen hodím, ale Babišovi ne. Třeba proto, že mě s..e, že mu ze svých daní platím do jeho kasičky, protože si vyloboval dotace na biopaliva. Proto, že si díky tomu huntuju auto. Proto, že jíme brambory z Nizozemí, protože našim zemědělcům se místo brambor vyplatí pěstovat řepku a prodat ji Babišovi. Že se splavuje úrodná půda z polí, protože všudepřítomná slunečnice ji v dešti nepodrží. Že klesá kvalita sladovnického ječmene, který potřebuje ke spokojenosti cukrovou řepu, kterou už taky nemáme. Že si člověk nedá zajíce na smetaně. Zimu zajíc přežil v hlubokém oraništi po řepě a žral zbytky. Dneska se nemá ani kde schovat. Že se chleba z Penamu nedá druhý den jíst a z kosteleckých uzenin jsou amarouny. Pomalu aby se v hymně začalo zpívat: země žlutá, domov můj. Za mě tedy Babiš rozhodně ne.

4 1
možnosti
Foto

P21e84t27r 52U48g41r31i90n

22. 10. 2013 11:49

Hoďte to Sobotkovy, pošlete mu do jeho kasičky více ... nebo Kalouska, nejbohatšího Čecha - taktéž z Vaší kasičky do té jeho za mořem ... nebo Němcovou, no, ta vlastní kasičku nemá, ta na to nemá koule, ale její souputníci jo, že pane Bendle ... No, Babiš je pořád levnější než tihle hochštapleři co tam už byli .. :-)

1 1
možnosti

Souhlas, díval jsem se na interview, pan M. se mi jeví už dlouho jako latentní ODSák, který trpí tím, že píše pro Právo, jeho obličej vyjadřuje nějakou vnitřní rozpolcenost. Nikomu nevyčítám, že někdy lnul k nějaké straně, ale stesky nad tím, že "hloupí" voliči chtějí hodit hlas nezajetým stranám - čili novým, které nejsou napojené na staré mafie - mi připadají úsměvné u lidí, kteří berou více než 40 tisíc korun měsíčně, což řekl bych špičkoví novináři u nás jsou (jak mohou vědět, co je to žít za 10 000 hrubého, jak žije asi milion Čechů? Vědí velmi pravděpodobně prd). Ani inteligentní lidé nechápou že ODS (TOP, ČSSD aj) nerovná se demokracie. Vidíme dlouho, že těmto lidem jde hlavně o vysávání veřejných peněz. Když mluvíte s normálními lidmi, tak vám to úplně klidně řeknou, že všude, i v samosprávě je korupce, všechno ovládají mafiánské spojky a jejich bílí koně a nedá se s tím nic dělat, poctivý člověk odejde, vládnou hajzlové. Političtí komentátoři (kteří lhát nemusejí) tudíž při obhajobě status quo působí poněkud komicky. Úpět nad hrozbou komunistů ve vládě - když žádná tzv. demokratická strana není schopna změnit status quo mafiánského státu, jeví se mi stupidní - jak to slušně a korektně nazvat? Schizoidní?, Zaslepené? Vychcané? jediné, co má smysl, je snažit se změnit systém. Já si myslím, že lidi by měli volit nová uskupení, a to i s RIZIKEM, že se to nepovede, jinak bude dále pokračovat pád českého výtahu do propasti. A víte jak to skončí? Ti, co si 23 let ulívají miliardy všude po světě, se nám pak jen zasmějí, že jsme blbé neschopné socky, až se to tady jednou všechno zhroutí, odstěhují se na Floridu, na Seychely a tak podobně. [>-]

;-D

3 0
možnosti

:-)  Petře, jste jeden z mála, který se dívá na současný nepořádek v politice,(dá se to napsat i vulgárněji), jako realista, nezatížený ideologií, rozumějte ideologií vytvořenou skupinkou lidí, kterým se v politice dobře daří! Korýtka jsou ohrožena, Babiš nazývá všechno pravými jmény, nebere si servítky, ohrožuje politicko ekonomickou mafii. Tak se vytahuje kdeco, nejlépe STB!  Že byl 7 roků v Maroku, že jeho táta měl potíže s KSČ a tři roky byli odkázáni na příjem matky, nikdo nevzpomene. Je to člověk chytrý a pracovitý, není to přísavka na státním rozpočtu. A má sociální cítění !  R^R^R^

1 1
možnosti
Foto

P14e93t69r 82U81g53r78i13n

22. 10. 2013 10:38

jo, mluvíte mi z duše ... palec nakonec R^

0 0
možnosti
Foto

Víte, já jsem pana Mitrofanova dlouho zrovna nemusel. S jeho posledními předvolebními komentáři se však prakticky ztotožňuji.

Píšete, že jste vystudoval vysokou školu a dle lékařských měřítek máte tudíž do idiocie dost daleko. Ale v minulosti už dost vzdělaných lidí naletělo demagogům a sehrálo roli "užitečných idiotů". Já soudím, že pan Babiš je demagog jako vyšitý. A politická strana se nedá řídit jako firma - své nepohodlné poslance pan Babiš z poslanecké sněmovny vyhodit moci nebude.

2 1
možnosti
Foto

P87e65t25r 42U57g23r48i45n

22. 10. 2013 10:37

Uvidíme ... pokud se to rozsype, vyjde to nastejno jako to hodit těm "zavedeným". Pokud to uřídí a klapne to, "bude líp". To zda to byl demagog, jako Sobotka, Kalousek nebo Němcová ukáže jen čas a příležitost. Nicméně u těch třech co jsem jmenoval jsem si jist, že to demagogové jsou ... u Babiše zatím ne :-)

1 0
možnosti

Vám nevadí, že v roce 2013 volíte estébáka? To musíte mít teda žaludek!Rv

1 2
možnosti
Foto

P38e81t65r 47U82g56r34i98n

22. 10. 2013 9:59

Uvidíme jak dopadne soud v Bratislavě ... do té doby tyhle kecy považuji jen za další plivance v hitparádě ...

3 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1777x
Milující, ale tvrdý a nesmlouvavý otec. Jsem přesvědčený Thatcherista, protože už jsem dávno vyrostl z obecného klišé, že existují i věci co jsou zadarmo.

Seznam rubrik