Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mmaaxxoo

25. 9. 2010 14:15
dotaz

Zajímavý příspěvek. Jen by mě zajímalo, kolik takový oběd tam stojí?

0 0
možnosti
PU

Petr Ugrin

25. 9. 2010 14:18
Re: dotaz

Pokud se někdo neurazí, rád Vám to povím. 2.500,- Kč za 4 dospělé a dvě malé děti. Celkový účet za vše včetně pití. Pak ještě 300,-Kč dýžko ... což odpovídá standardním 10%, když je člověk spokojen. Tedy celkem 2.800,-

0 0
možnosti
L

Lafinta

25. 9. 2010 13:54
obsluhu chápu

Jestli tam přijela taková exotická skupina a dávala všem najevo, že oni se přeci kvůli nim a tomu krásnému prostředí nesvlečou z vytahaného roláku a špinavých pohorek,  tak stojím plně za obsluhou. To mi připomíná, jak v 50. letech jezdila dělnická třída na představení do ND v motérkách ;-(

0 0
možnosti
PU

Petr Ugrin

25. 9. 2010 14:00
Re: obsluhu chápu

Oki, tak to prozradím ... klasické polobotky, teniksky. Kalohoty čisté džíny PF, tričko s límcem BM a mikina MB ... Kočárek pro dvě děti Jane .... nic strasného, nic co by tam nepatřilo. Jen jsem si mezi těmi sakaři a kravaťáky připadal trochu blbě ... a jsem názoru, že tam saka a kravaty nepatří .. to bylo myšlenkou těch šimpanzů. Tedy rohodně monterky či pohorky od bláta nepřipadají v úvahu ...

0 0
možnosti
AL

Anna Lešková

25. 9. 2010 13:49
Člověče,

ta Vaše jazykově zdatnější kolegyně by měla číst předem nejen Vaše články, ale i každý příspěvek do diskuse. To se fakt nedá.;-)

A nejste náhodou příbuzný se zdějším blogerem Vladimírem Kroupou? I ten by jistě hodnotil restauraci podle toho, jestli z nějakého chodu "učůrává" nebo jestli se pořádně "napráskal". Rv

0 0
možnosti
A

Amálka

25. 9. 2010 13:46
Café Imperial

mohu doporučit. Pracovně tam chodím relativně často a zatím byla obsluha i jídlo vždy v pořádku. Nejvíce ujíždím na telecím, to se pokaždé úplně rozpadá na jazyku... Dokonalost prožitku podtrhuje velmi hezký interiér (dobře udělaná rekonstrukce).

Až budete chtít příště potěšit svÁ děvčata, zkuste Café Savoy. Postavila bych je na roveň co do kvality obsluhy a jídla.  Výborně dělají ryby. Savoy má také hezký interiér (strop), ale Imperial v tomto ohledu vede.

Pokud jste to psal jako zážitek, tak fajn, ale příště bez těch do očí bijících chyb. Klidně požádejte o gramatickou a stylistickou konzultaci jednu ze svých tří žen.....

Měla-li to být gastronomická recenzce, tak se Vám nepovedla, protože na to je potřeba jít do restaurace třikrát. 

Funguje v Brně ještě Zemanova kavárna? Mívali tam nejlepší zákusky ve městě.

0 0
možnosti
PU

Petr Ugrin

25. 9. 2010 13:56
Re: Café Imperial

Děkuji za info o Cafe Savoy, budu to mít v paměti.

O recenzi nešlo .. šlo o sdělení dojmu ... na recenzi bych si netroufl. Jak sem napsal, žádný gurmet nejsem, ale na parádičky si potrpím ... a Café Imperial prostě nenadchl tok, že bych se tam na první dobrou vrátil ... to ale neznamená, že je to špatná restaurace. Rozhodně patří mezi lepší a jak jsem napsal v blogu ... stojí za to se tam vypravit ....

Zemanova kavárna funguje .. byla zbourána a opět postavena .. minulý měsíc sem sel kolem a bylo otevreno. Kávu a zakusky tam mají výborné!

0 0
možnosti
JNN

Jezdím na neutrál

25. 9. 2010 13:42
Nevěřím, že máte vysokou školu.

Váš češtin nemohl projít základní. ;-(:-P

0 0
možnosti
PU

Petr Ugrin

25. 9. 2010 13:51
Re: Nevěřím, že máte vysokou školu.

Mam vysokou školu ... a češtin sem dobrej .. to je ale znama věc. Každemu, kdo se do me navazi rikam historku po navratu, kdy sem musel k nostrifikaci delat srovnávaci zkoušku z ceskeho jazyka .... taky sem tam těm hlavam nabouchanym tvrdil, ze jsem jezyrko napsal spravne ... a kdyz me zacali zkouset proc, rekl jsem jim o vyjmenovanych slovech ... brzy, jazyk, nazyvat, jezyrko a Ruzyne ..... posleze mne propustil s tím že jsem prošel. Asi na to už neměli koule holky ...

Pravopis mi nejde .. uz sem to priznal, tak budte shovivavý ... moooc dekuji ....

0 0
možnosti
JNN

Jezdím na neutrál

25. 9. 2010 13:21
Bože, těch pár hrubek se dá přehlédnout,

ale u slova Vítek jsem pořád zkoumala, jestli jste s sebou měl nějakého Vítka. Ne, není to Vítek, je to výtka. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
B

Bobrufka

25. 9. 2010 13:28
Re: Bože, těch pár hrubek se dá přehlédnout,

přesně, ale s tím přehlížením hrubek mám potíže.

0 0
možnosti
W

Wolf778

25. 9. 2010 13:05
Pohlreich

To příjmení se správně píše Pohlreich.

0 0
možnosti
LT

lenkati

25. 9. 2010 13:05
naše návštěva

Asi jste nějaký hodně kritický. My jsme tam šli také a musím říct, ještě teď vzpomínám. Stačilo najít je na internetu, poslat objednávku (velmi jednoduché a rychlé). Přišli jsme, byli jsme velmi příjemně přivítáni.

Obsluha byla dokonalá. Moc příjemní, ochotní a kdykoliv jsme cokoliv chtěli, hned jsme to dostali. A jídlo! Prostě paráda! Na zákusek mi v břichu místo nezbylo, ale až budeme v Praze, jistě zajdeme. Pro mě je pan Polraich jednička.

0 0
možnosti

milinek

25. 9. 2010 13:03
3x !!!

Chce to navštívit restaurant aspoň 3x pak psát + nebo -. Doporučuji recenze o jídle a restauracích  Petry Pospěchové v HN. R^

0 0
možnosti
OS

Naivní volič

25. 9. 2010 12:35
Za kačku na dračku !

Když jsem od Šéfa v TV slyšel, že lidi za 80 korun očkávají bůhvíjakou hotovku, zprvu jsem nepochopil. Chtěl snad říci, že dobrý a kvalitní oběd se za takovou cenu nedá uvařit ? Nebo chtěl říci, že uvařit ano, ale ne prodávat ? Jsem přesvědčen, že za 80,-Kč mohu ve slušném podniku slušně poobědvat. Jestliže ale kupříkladu květákovou polévku prodávám za 28 korun, pak se do té ceny nevejdu. Přitom 1ks květák cca 45,-, mléko, koření, jíška cca 15,-, energie a práce 40,- jsme na 100,-Kč. Myslím, že 12 poctivých porcí z toho uvařím, jednu za 8,30 Kč. A jsme u podstaty věci : jak velký potřebuje (chce) mít Šéf zisk ? 100%, 150% nebo 200% ? Myslím že pan Ford říkal : "Nízká cena, velký obrat, slušný zisk".

0 0
možnosti
  • Počet článků 51
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1777x
Milující, ale tvrdý a nesmlouvavý otec. Jsem přesvědčený Thatcherista, protože už jsem dávno vyrostl z obecného klišé, že existují i věci co jsou zadarmo.

Seznam rubrik